Optymalizacja kodu
Chcemy, żeby nasza strona internetowa stała na wysokim poziomie technicznym, a to wymaga zastosowania odpowiednich rozwiązań. Jeśli mamy już serwis, na przykład dedykowany naszej firmie, to musimy odpowiedzieć sobie na bardzo ważne pytanie – jakie zadanie ma spełniać nasz adres WWW? Czy ma być tylko wizytówką firmy, na którą zaglądają osoby zainteresowane konkretnie naszymi usługami, czy też poza ściśle informacyjną funkcją ma też ona odgrywać rolę nośnika reklamowego? Zakładając, że wybierzemy drugą opcję odpowiedzi musimy podjąć pewne działania, aby witryna nabrała właśnie takiego charakteru.
Jej treść to jedno – niezbędna jest także właściwa optymalizacja kodu. Każda z witryn składa się z ogromnej ilości linijek kodu, który dla osoby niezorientowanej jest klasyczną „czarną magią”.
Jednak webmasterzy oraz programiści zajmujący się SEO doskonale wiedzą jak posługiwać się kodem HTML, aby boty wyszukiwarek szybko zaprzyjaźniły się z konkretnym adresem. Właśnie za takie usługi przedsiębiorcy są gotowi niemało zapłacić.